Hotel Światowit

Al. Kościuszki 68
90-432 Łódź
Ceny już od 99 PLN
Średnia cena rezerwacji: 106 PLN
Doba hotelowa 14:00 - 12:00
6.9/10 - średnia ocena obiektu

Galeria zdjęć (58)

SPRAWDZANIE CEN, DOSTĘPNOŚCI I REZERWACJA HOTELU i

Hotel Światowit - Opis hotelu

Położenie - Hotel Światowit

Hotel Światowit cieszy się dobrą i wypracowaną wśród swoich klientów opinią. Przebywających w wygodnych, klimatyzowanych wnętrzach hotelu gości dzieli zaledwie kilka kroków od reprezentacyjnej ulicy Piotrkowskiej, zabytkowego deptaku, kuszącej mnogością wielokulturowych restauracji, pubów itp. W pobliżu znajduje się większość siedzib poważnych firm, tereny targowo-wystawiennicze oraz centra handlowe.

Zakwaterowanie - Hotel Światowit

Do dyspozycji Naszych Gości oddajemy 270 miejsc noclegowych w apartamentach i pokojach 1- i 2- osobowych.

Wyposażenie

Przed hotelem znajduje się ogrodzony parking.

Wyżywienie

W Hotelu Światowit znajduje się również restauracja serwująca najlepsze dania kuchni polskiej, francuskiej oraz włoskiej. Wieczorem polecamy coctail bar.

Możliwości konferencyjne

W budynku znajdują się 4 klimatyzowane sale konferencyjna na 8 (K5),14(K4) 30(K2) oraz 60(K1) osób. Są one znakomitym zapleczem do organizacji seminariów lub konferencji.

Opinie o hotelu

6.9/10 średnia ocena obiektu
2011-06-27
średnia ocena:
3.8/10
jakość: 3, obsługa: 2, lokalizacja: 9, wyżywienie: 2, zakwaterowanie: 3

Mówiąc w dwóch słowach śmierdzi "komuną". Brzydkie stare windy, jak i styl obsługi. Drogi parking. Wieczorem o 20-tej nie można nawet wody kupić nie mówiąc o drinku czy przekąsce.

2011-04-20
średnia ocena:
5.25/10
jakość: 3, obsługa: 5, lokalizacja: 8, wyżywienie: 0, zakwaterowanie: 5

strasznie drogi parking, w innych jest darmowy, po 23 brak możliwości zakupu czegokolwiek do jedzenia nawet z automatu. nigdy więcej nie skorzystam z tego hotelu


Prezentowane opinie są prywatnymi opiniami użytkowników. Trivium Travel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Więcej opinii o hotelu Światowit
TravelPartner.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy w opisach, lokalizacji obiektu czy aktualność zdjęć.
Dbanie o poprawność opisów, zdjęć i innych danych leży wyłącznie w gestii właściciela obiektu.