Rezerwacja grupowa
1. Czym jest Travel Premium Club?

2. Jak działa program Travel Premium Club?

3. Dla kogo przeznaczony jest Travel Premium Club?

4. Kto może zostać uczestnikiem programu Travel Premium Club?

5. Ile kosztuje przystąpienie do Travel Premium Club?

6. Dlaczego warto brać udział w programie Travel Premium Club?

7. Co to jest punkt Travel Premium Club?

8. Gdzie można zbierać punkty Travel Premium Club?

9. Czy, aby otrzymać punkty, będę płacić więcej za rezerwowane noclegi w hotelach czy bilety lotnicze?

11. Jak przyznawane są punkty za rezerwacje hoteli?

12. Jak przyznawane są punkty za rezerwacje biletów lotniczych?

13. Jak przyznawane są punkty za rejestrację i pisanie postów na Forum Turystycznym TravelPartner.pl?

14. Co to są punkty aktywne i oczekujące?

15. Co muszę podać, aby otrzymać punkty za rezerwacje hoteli z systemu Booking dokonane na TravelPartner.pl?

16. Jak otrzymać punkty za rezerwację dokonywane telefonicznie poprzez Biuro Obsługi Klienta?

17. Czemu mam tak dużo punktów oczekujących za rezerwacje hoteli z poprzednich miesięcy?

18. Nie dostałem punktów za rezerwację, której dokonałem. Dlaczego i jak je otrzymać?

19. Jakie nagrody mogę otrzymać za punkty zebrane w Travel Premium Club?

20. Gdzie mogę obejrzeć nagrody Travel Premium Club?

21. Kiedy mogę starać się o nagrodę?

22. Jak mogę sprawdzić ile mam punktów Travel Premium Club na swoim koncie?

23. Ile punktów muszę zebrać, żeby otrzymać daną nagrodę?

24. Kto może zamówić nagrodę?

25. Jak mogę zamówić nagrodę?

26. Jak mogę otrzymać zamówioną nagrodę?

27. Dokąd zostanie przesłana zamówiona nagroda?

28. Jak długo po zamówieniu nagrody muszę czekać na przesyłkę?

29. Czy mogę wymienić lub zwrócić nagrodę?

30. Jak powinienem zgłosić uwagi na temat Travel Premium Club?




1. Czym jest Travel Premium Club?

Travel Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie, Twoim bliskim i Twojej firmie atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług oferowanych na stronach należących do Trivium Travel Sp. z o.o.. Nagrody to między innymi filmy, książki, perfumy, artykuły sportowe, sprzęt komputerowy, AGD i RTV, bezpłatne reklamy dla firm oraz wiele innych.
Punkty w programie Travel Premium Club możesz zbierać rezerwując hotele i bilety na naszych stronach a także za rejestrację i pisanie postów na Forum Turystycznym TravelPartner.pl. Jako uczestnik programu Travel Premium Club będziesz również otrzymywać interesujące oferty specjalne, przygotowane przez nas i naszych Partnerów.

Do góry


2. Jak działa program Travel Premium Club?

Punkty możesz zbierać samemu na osobistym koncie, lub wraz z wybranymi przez Ciebie bliskimi osobami lub pracownikami Twojej firmy na jednym wspólnym koncie (wtedy oczywiście liczba zgromadzonych punktów będzie szybciej rosła i wcześniej wymienisz je na nagrody). Dokonując rezerwacji na naszych stronach wspólnie zbieracie punkty Travel Premium Club. Punkty te możecie następnie wymienić na nagrody z Katalogu nagród Travel Premium Club.

Do góry


3. Dla kogo przeznaczony jest Travel Premium Club?

Program Travel Premium Club powstał z myślą o Tobie, Twoich bliskich i Twojej firmie.

Do góry


4. Kto może zostać uczestnikiem programu Travel Premium Club?

Uczestnikiem programu może zostać każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca miejsce stałego zamieszkania w Polsce oraz osoby prawne (firmy) z siedzibą na terenie Polski.

Do góry


5. Ile kosztuje przystąpienie do Travel Premium Club?

Przystąpienie do programu Travel Premium Club jest całkowicie bezpłatne.

Do góry


6. Dlaczego warto brać udział w programie Travel Premium Club?

Uczestnicy programu Travel Premium Club zbierają punkty i otrzymują nagrody szybciej niż w innych programach tego typu. W Travel Premium Club wiele osób może gromadzić punkty na jednym wspólnym koncie. Dodatkowo program przygotowuje oferty specjalne dla Ciebie i Twojej firmy, dzięki czemu będziesz mógł otrzymać punkty bonusowe lub wybierać nagrody za mniejszą ilość punktów.

Do góry


7. Co to jest punkt Travel Premium Club?

Punkty w programie Travel Premium Club zbierasz, dokonując rezerwacji hoteli i biletów na naszych stronach oraz za rejestrację i pisanie postów na Forum Turystycznym TravelPartner.pl. Zebrane punkty możesz wymienić na różnorodne nagrody z Katalogu nagród Travel Premium Club.
Przelicznik zgromadzonych punktów na wartość nagród wynosi: 100 pkt = 1 zł

Do góry


8. Gdzie można zbierać punkty Travel Premium Club?

Punkty Travel Premium Club zbierasz dokonując dokonując rezerwacji hoteli i biletów na stronach należących do Trivium Travel Sp. z o.o. oraz za rejestrację i pisanie postów na Forum Turystycznym TravelPartner.pl. Aktualna lista stron należących do Trivium Travel Sp. z o.o. znajduje się pod adresem: http://www.travelpartner.pl/o_firmie.

Do góry


9. Czy, aby otrzymać punkty, będę płacić więcej za rezerwowane noclegi w hotelach czy bilety lotnicze?

Oczywiście, że nie. Ceny noclegów w hotelach czy biletów lotniczych są takie same dla wszystkich Klientów a często nawet dużo niższe niż gdybyś rezerwacji dokonywał na innych stronach.

Do góry


10. Jak przyznawane są punkty za rezerwacje hoteli?

Zapis otrzymanych punktów w przypadku rezerwacji hoteli następuje przy zapłacie ceny za rezerwację na Koncie Uczestnika dokonującego transakcji. W tym celu przed rezerwacją (lub w jej trakcie) należy zalogować się na naszej stronie. Zapis punktów na Koncie w przypadku rezerwacji online hoteli odbywa się automatycznie (w postaci punktów oczekujących), za wyjątkiem rezerwacji z systemu Booking, w przypadku których należy przesłać do nas e-mail na adres: biuro@travelpartner.pl z informacjami na temat dokonanej rezerwacji (numer rezerwacji, kwota), wtedy zapisu punktów dokonamy osobiście.

Do góry


11. Jak przyznawane są punkty za rezerwacje biletów lotniczych?

Punkty za bilety pojawiają się na Koncie z miesięcznym opóźnieniem, po ich założeniu na naszej stronie (termin na jaki zostały wykonane rezerwacje w przypadku biletów lotniczych nie jest tu istotny).

Do góry


12. Jak przyznawane są punkty za rejestrację i pisanie postów na Forum Turystycznym TravelPartner.pl?

Podobnie jak w przypadku biletów, punkty za rejestrację i napisane posty na forum w danym miesiącu, są przyznawane pod koniec kolejnego miesiąca.

Do góry


13. Co to są punkty aktywne i oczekujące?

Punkty oczekujące są przypisywane do Konta Uczestnika Programu automatycznie po dokonaniu rezerwacji hotelu i do czasu zmiany ich statusu na aktywny nie można ich wymienić na nagrody z Katalogu. Tylko punkty aktywne można wymieniać na nagrody.

Do góry


14. Kiedy punkty oczekujące za rezerwację hoteli zmieniane są na aktywne?

Weryfikacja statusu punktów (czyli ich zamiana z oczekujących na aktywny lub usunięcie) odbywa się co miesiąc, zawsze w ostatnim tygodniu danego miesiąca. O terminie weryfikacji danych punktów decyduje termin na jaki była wykonana rezerwacja a nie termin zrobienia rezerwacji na naszej stronie. Punkty za rezerwacje na dany miesiąc są weryfikowane pod koniec kolejnego miesiąca (np. punkty za rezerwację zrobioną na maj będą weryfikowane pod koniec czerwca), wyjątek stanowią rezerwacje ofert płatnych bezpośrednio na miejscu w hotelu, których weryfikacja odbywa się z miesięcznym opóźnieniem (np. punkty za rezerwację z opcją płatności w hotelu zrobioną na maj będą weryfikowane pod koniec lipca). Okres oczekiwania na weryfikację punktów jest ściśle związany z terminami otrzymywania przez nas raportów z wykonanych rezerwacji od poszczególnych operatorów systemów rezerwacyjnych. Punkty oczekujące za rezerwacje, które się nie odbyły, zostały anulowane, zdublowane czy też niedokończone są usuwane z kont wszystkich Uczestników po 2 miesiącach od upłynięcia terminów na jakie były wykonywane.

Do góry


15. Co muszę podać, aby otrzymać punkty za rezerwacje hoteli z systemu Booking dokonane na TravelPartner.pl?

W e-mailu do nas należy podać numer rezerwacji, nazwę obiektu, datę pobytu w hotelu oraz wartość rezerwacji. Po otrzymaniu tych informacji odpowiednia ilość punktów zostanie dodana do Twojego Konta.

Do góry


16. Jak otrzymać punkty za rezerwację dokonywane telefonicznie poprzez Biuro Obsługi Klienta?

Jeśli dokonałeś u nas rezerwacji telefonicznie ale podałeś adres mailowy taki jaki masz przypisany do konta w naszym systemie to punkty za rezerwację zostaną dodane już jako aktywne w momencie weryfikacji rezerwacji za dany miesiąc. Nie będzie widocznych punktów oczekujących za taką rezerwację na Twoim koncie, chyba że podasz nam podczas rozmowy swój login i hasło, tak byśmy mogli zalogować się podczas dokonywania rezerwacji za Ciebie.

Do góry


17. Czemu mam tak dużo punktów oczekujących za rezerwacje hoteli z poprzednich miesięcy?

Pamiętaj, że punkty są weryfikowane za rezerwacje odbyte a nie wykonane, tzn jeśli robiłeś np w styczniu rezerwację na maj, to punkty nie zmienią swojego statusu do końca czerwca, kiedy to będą weryfikowane rezerwacje zrealizowane w maju (za wyjątkiem rezerwacji płatnych na miejscu w hotelu - które będą weryfikowane jeszcze miesiąc później). Powodem dużej liczby punktów oczekujących mogą też być zdublowane próby rezerwacji, czy też niedokończone rezerwacje, które będą usuwane z konta podczas weryfikacji rezerwacji za dany miesiąc.

Do góry


18. Nie dostałem punktów za rezerwację, której dokonałem. Dlaczego i jak je otrzymać?

Może być kilka powodów takiej sytuacji, np nie zalogowałeś się na stronie podczas dokonywania rezerwacji i użyłeś innego adresu e-mail, czy też innych danych osobowych, lub była to rezerwacja z systemu Booking. Niezależnie od przyczyny prześlij nam na e-mail biuro@travelpartner.pl szczegóły rezerwacji (numer, kwota), sprawdzimy ją i dodamy punkty.

Do góry


19. Jakie nagrody mogę otrzymać za punkty zebrane w Travel Premium Club?

Wybierasz spośród tysięcy różnych nagród oferowanych przez kilka największych sklepów internetowych wymienionych w Katalogu nagród Travel Premium Club. Są tam filmy, książki, sprzęt sportowy, sprzęt komputerowy, płyty muzyczne, sprzęt AGD i RTV, darmowe kampanie reklamowe oraz wiele innych ciekawych i cennych nagród.

Do góry


20. Gdzie mogę obejrzeć nagrody Travel Premium Club?

Wszystkie nagrody, które można otrzymać w ramach Travel Premium Club, prezentowane są w sklepach internetowych, których wykaz znajduje się w Katalogu nagród na stronie www.travelpartner.pl.

Do góry


21. Kiedy mogę starać się o nagrodę?

Gdy tylko zgromadzisz wystarczającą ilość punktów Travel Premium Club, która umożliwi Ci ich wymianę na nagrodę.

Do góry


22. Jak mogę sprawdzić ile mam punktów Travel Premium Club na swoim koncie?

W każdej chwili z łatwością możesz sprawdzić stan swojego konta po zalogowaniu się na naszej stronie.

Do góry


23. Ile punktów muszę zebrać, żeby otrzymać daną nagrodę?

Sprawdź ile aktualnie kosztuje wybrana nagroda w sklepie internetowym objętym Katalogiem nagród a następnie skorzystaj z przelicznika zgromadzonych punktów na złotówki. Jeśli po przeliczeniu punktów masz wystarczającą sumę odpowiadającą wartości nagrody - możesz ją otrzymać.

Do góry


24. Kto może zamówić nagrodę?

Nagrodę może zamówić jedynie posiadacz Konta w Travel Premium Club.

Do góry


25. Jak mogę zamówić nagrodę?

Nagrody możesz zamówić:
- wypełniając formularz zamówienia znajdujący się w Katalogu nagród
- wysyłając e-mail na adres: biuro@travelpartner.pl

Do góry


26. Jak mogę otrzymać zamówioną nagrodę?

W zależności od rodzaju nagrody możesz ją otrzymać:
- przesyłką kurierską,
- przesyłką poleconą lub zwykłą,
- na stronach Trivium Travel Sp. z o.o. (wyświetlanie reklam).

Do góry


27. Dokąd zostanie przesłana zamówiona nagroda?

Nagroda zostanie wysłana na adres posiadacza Konta podany podczas rejestracji lub na inny podany przez niego adres.

Do góry


28. Jak długo po zamówieniu nagrody muszę czekać na przesyłkę?

Nagroda rzeczowa powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 21 dni od daty jej zamówienia. Niektóre nagrody mogą być chwilowo niedostępne w sklepach internetowych. Dlatego może zdarzyć się, że wybraną przez Ciebie nagrodę otrzymasz z pewnym opóźnieniem.

Do góry


29. Czy mogę wymienić lub zwrócić nagrodę?

Nie. Z zamówionej nagrody nie możesz zrezygnować ani wymienić jej na inną. Szczegółów dotyczących reklamacji szukaj w Regulaminie programu Travel Premium Club.

Do góry


30. Jak powinienem zgłosić uwagi na temat Travel Premium Club?

Twoje uwagi dotyczące programu Travel Premium Club możesz przekazać, wysyłając:
- komentarz bezpośrednio ze strony internetowej www.travelpartner.pl
- e-mail na adres: biuro@travelpartner.pl
- list na adres:
Trivium Travel Sp. z o.o.
ul. Myśliwska 74/30
30-718 Kraków

Do góry